Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

αμυγδαλόπαστα!


Στην ζαχαροπλαστική υπάρχουν μερικές βασικές συνταγές οι οποίες είναι τμήματα ολόκληρα μεγάλων συνταγών . Γενικώς εμένα τα δύο πιο αγαπημένα μου υλικά ζαχαροπλαστικής είναι η μαρέγκα και το αμύγδαλο ! Πεθαίνω για το άρωμα αμυγδάλου και το προμηθευόμαστε στο σπίτι με το κιλό ! Τι και αν ο άντρας μου δεν είναι fan ? Απλά χωρίζω το μείγμα πχ. του κέικ στα δύο και στο μισό απλά δεν βάζω ! Πάντως τώρα που στο φούρνο έχω muffins απο white cake αρωματισμένα με εσάνς αμυγδάλου και χρωματισμένα με μπλέ χρώμα ζαχαροπλαστικής ,  μυρίζει το σπίτι ονειρεμένα ! Επίτηδες πολλές φορές δεν κλείνω την πόρτα της κουζίνας και αρωματίζω έτσι το σαλόνι !
Η συνταγούλα λοιπόν που θα σας δώσω είναι αυτή την αμυγδαλόπαστας , αλλιώς marzipan για τους αγγλομαθείς !  Απλή και εύκολη αλλα κυρίως η καλύτερη πού έχω δοκιμάσει ως τώρα !!

Θα την χρειαστείτε και για την γέμιση των macaron που θα βρείτε εδώ!

 υλικά :

2 ποτήρια αμύγδαλα ασπρισμένα και αλεσμένα
1 ποτήρι ζάχαρη άχνη
1 κουταλιά κονιάκ ή λικέρ
3 κουταλιές ανθόνερο (εγώ εδώ βάζω εσάνς αμυγδάλου 1 κουταλιά και 2 ανθόνερο)


εκτέλεση :

Ανακατέψτε τα αμύγδαλα και τη ζάχαρη άχνη σε ένα μπολ.
Προσθέστε τα υγρά υλικά και ανακατέψτε καλά να γίνει ένα μαλακό μείγμα που να μπορεί να πλάθεται.
Αν σας βγει πολύ μαλακό προσθέστε λίγη αμυγδαλόψιχα ή αν σας βγει πολύ σφιχτό βάλτε λίγο ακόμα κονιάκ ή ανθόνερο.
Τυλίξτε σε διαφανή μεμβράνη μέχρι να τη χρειαστείτε για να μην στεγνώσει.
Αν θέλετε μπορείτε να τη χρωματίσετε με χρώματα ζαχαροπλαστικής

Παρακάτω θα βρείτε και μερικές ιδέες για το τι μπορείτε να φτιάξετε με την αμυγδαλόπαστα!











Την συνταγή που σας δίνω  δημοσίευσε η "τράγα" στο site ww.sintagespareas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου