Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Κοτόπουλο με φρέσκο κρεμμυδάκι και άνηθο και light τηγανιτές πατάτες !

    
     Κάθε μέρα το ίδιο δίλημμα ...τι καλό θα φάμε σήμερααα? Υπάρχουν μέρες που μαγειρεύω επειδή θέλω να δημιουργήσω και μέρες που ψάχνω τα τεφτέρια μου να ξεθάψω καμιά εύκολη και γρήγορη συνταγή ... Η πλάκα είναι ότι οι περισσότερες απλές συνταγές θέλουν τηγάνι και εγώ λόγω της μικρής το έχω καταργήσει πλήρως ! Οπότε άντε να βρείς τι θα μαγειρέψεις !
     Η παρακάτω συνταγή είναι εύκολη , απλή , οικονομική , χωρίς περιττές θερμίδες και γίνεται σε χρόνο μηδέν !! Καλό? Ακόμα και η μικρή μου που  δεν την λές παιδί του φαγητού τρελαίνεται ! Είναι δε , πιο γρήγορη και από το να παραγγείλεις κάτι απ' έξω -όχι ότι δεν θα φάς και την γουρουνιά απ' έξω αλλά...-!
    Η ποσότητα που βάζω αντιστοιχεί σε μια τετραμελή οικογένεια . Εμείς επειδή είμαστε φαγανοί , την καταφέρνουμε οι τρείς μας !

800γρ κοτόπουλο μπουτάκια ξεκοκαλισμένα ή στήθος
3-4 φρέσκα κρεμμυδάκια
μια μεγάλη χούφτα άνηθο
2 σκελίδες σκόρδο
λίγο ούζο
5 κουταλιές  ελαιόλαδο
αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι    
 5-6 πατάτες + 2-3 κουταλιές  λάδι

Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε σε μπαστουνάκια για τηγάνι . Σε ένα πυρέξ βάζουμε λαδόκολλα -για να μην λερωθεί το ταψί μας - . Τοποθετούμε τις πατάτες , τις αλατίζουμε και ρίχνουμε 2-3 κουταλιές λάδι . Ανακατεύουμε τις πατάτες να λαδωθούν όλες . 


Τις βάζουμε στο φούρνο και τις ψήνουμε για 25-30 λεπτά στο γκρίλ .  Μέχρι να τελειώσει το κοτόπουλο είναι έτοιμες . Εάν έχετε φριτέζα που τηγανίζει με μια κουταλιά λάδι ακόμα καλύτερα ! Εμένα μου έχει λύσει τα χέρια !

Κόβουμε το κοτόπουλο σε κυβάκια . Εγώ συνήθως αφού το κόψω , το βάζω για 7-8 λεπτά να βράσει αλλά αν δεν έχετε χρόνο μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα , αν και νομίζω οτι βοηθά να μείνει μαλακό το κοτόπουλο και να τελειώσει πιο γρήγορα το φαγητό μας .


Παράλληλα ψιλοκόβουμε στο multi το φρέσκο κρεμμυδάκι με το σκόρδο .


Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το λάδι και 1 σφηνάκι νερό , βάζουμε τον άνηθο , το φρέσκο  κρεμμυδάκι και το σκόρδο . Τα αφήνουμε για 1-2 λεπτά να μαραθούν .


Προσθέτω το κοτόπουλο , αλάτι , πιπέρι και το ούζο . Ανακατεύω και αφήνω να πάρει χρώμα το κοτόπουλο για 7-8 λεπτά !

Και έτοιμο ! Συνοδεύστε το με φετούλα τυράκι και απολαύστε το!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου