Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Ζυμαρόπιτα ή αλευρόπιτα ή κουρκουτόπιτα !

    Το μεγαλύτερο μέρος των καλοκαιρινών μου διακοπών σαν παιδί το περνούσα στο χωριό της μαμάς μου , στις πηγές του ποταμού Αχέροντα . Τον ιστορικό και εξωτικό μη σας πω .. Βουβοπόταμο ...Δεν θέλω γέλωτες μέχρι και οι χάρτες μας έχουν πια...
    Θυμάμαι να παίρνουμε μαζί μας ψυγειάκι με φρούτα και πιτούλες και να μένουμε από τις 11 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα στην θάλασσα με την θεία μου την Γιώτα (η οποία κάνει θεϊκή πορτοκαλόπιτα..) , την αδελφή μου , τον ξάδελφο μου τον Γιώργο και όποιον άλλο είχε κατά καιρούς την διάθεση να μας ακολουθήσει !

     Η γιαγιά ξυπνούσε σχετικά νωρίς και μας ετοίμαζε διάφορα με hit τα τυροπιτάκια , τις τηγανίτες (γλυκές και αλμυρές) και την ζυμαρόπιτα .
Αυτή λοιπόν την συνταγή θα σας μεταφέρω σήμερα...λίγη γεύση από τα παιδικά μου καλοκαίρια !

Ζυμαρόπιτα γιαγιάς ..

500γρ αλεύρι
500 ml νερό
αλάτι
1 μέτριο κρεμμύδι τριμμένο
1-2 αυγά
150gr τυράκι φέτα χοντροτριμμένη
μπέικον σε κομματάκια (δική μου προσθήκη η οποία ταίριαξε  κατά τα λεγόμενα του καλού μου)
ελαιόλαδο

Λαδώστε ή βουτυρώστε πολύ καλά το ταψί σας . Προτιμήστε ταψί αλουμινίου έχει διαφορά μεγάλη η γεύση του φαγητού σε σχέση με ένα pyrex .

Σε ένα μπόλ αναμίξτε αλεύρι αλάτι κρεμμύδι αυγά και σιγά σιγά προσθέστε το νερό . Θέλετε να φτιάξετε ένα χυλό  που να μην είναι υδαρός αλλά να μην είναι και ζυμάρι . Ένα πηχτό χυλό απλά .
Αδειάζετε με προσοχή το χυλό στο ταψί σας και πασπαλίζετε την φέτα και το μπέικον . Ανακατέψτε κατά τόπους για να μπεί φέτα και μέσα στο χυλό σας . Προσθέστε λίγες σταγόνες  ελαιόλαδο από πάνω και ψήστε στους 180 °C μέχρι να ροδίσει από πάνω .


καλή σας όρεξη ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου