Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

ΜΑΝΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ , σε Χριστουγεννιάτικη version...



Γεια σας και πάλι ! Ξερω εξαφανίστηκα για 2 μήνες ...σας βρίσκω με το στολισμένο μας δέντρο...λίγο ο παιδικός της Λουσίν λίγο η κούραση απο τις 2 αμυγδαλιτιδες , την ωτιτιδα και τη ιώσεις που κουβάλησε λίγο το λουμπάγκο , η ψύξη , το κριθαρακι στο ματι και ο ερπης στα χειλη του μπαμπά...Βέγγος η μαμά ή καλύτερα ρετάλιιι... Είναι Κυριακή μεσημέρι  25/11/2012 τώρα που ξεκινώ να γράψω το πόστ ...ελπίζω μέχρι το βράδυ να το δημοσιεύσω.. (για να καταλάβετε το χάλι μας , συνεχιζω το κειμενο 24/12/2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) .

Οι  μπάμιες με κομμάτια φέτας είναι στον φούρνο και ετοιμάζονται , η Λουσίν με τον μπαμπά της χορεύουν Σοφία Βέμπο "βάζει ο Ντούτσε την στολή του" και αρκουδοχορεύυν ... Κατάλοιπα της 28ης Οκτωβρίου μαζί με το ποίημα "Η Ελληνοπούλα" το οποίο εχουμε πει 892.452.964 φορές απο την χαρα μας που η δασκάλα μας είπε οτι ήταν το μοναδικό παιδακι στο νηπιαγωγείο που το έμαθε ... Τις τελευταίες μέρες έχει προστεθεί και το Χριστουγεννικάτικο ρεπερτόριο...Ρούντολφ το ελαφάκιιιιι...Στο τέλος θα ανέβω σε κανένα δέντρο να φωνάζω είμαι πουλί... 
Εγκεφαλικό η μανούλα...

 Όλοι τα Χριστούγεννα επιθυμούμε ένα δώρο ! Ε! για να καταλάβετε τι θα πει απελπισία , εγώ ζήτησα απο τον santa να μην κολλήσουν μπαμπάς και κόρη τίποτα άλλο και ένα οκτάωρο ύπνο ...και  για να τον καλοπιάσω θα βάλω στο τζάκι να τον περιμένει όλη η μπισκοτοχώρα και η Δωδώνη σε γάλα....

Απο την αϋπνία έχω καταντήσει σαν τα πρεζάκια στον ηλεκτρικό  που τα βλέπεις και πέφτουν -πέφτουν  -πέφτουν και μόλις φτάσουν 5 χιλιοστά απο το πάτωμα ξανασηκώνονται αργά και νωχελικά για να ξαναρχίσουν πάλι να πέφτουν -πέφτουν-πέφτουν ... τί να σου κάνουν δυο ώρες ύπνο την ημέρα για 2 μήνες?.... 

Εδώ και δυο μήνες που με όλα αυτά είμαι κλεισμένη στο σπίτι ανάμεσα σε counterpain παυσίπονα αντιπυρετικά χαρτομάντιλα μύξες πονεμένα αυτιά  λουμπάγκα κτλ  χθές έκανα ηρωική έξοδο γιατί κόντευα να γίνω σαν τον άνθρωπο του Νεάτερνταλ....΄Το πρωί αφού η μικρή δεν είχε πυρετό και ο μπαμπάς έπρεπε να φύγει για δουλειά πήρα τηλ την μαμά μου να την κρατήσει λίγο ...

Τηλεφωνώ στον καλλιιιτέχνηηη -τα στοιχεία του εδώ- και στις 3 είχε κενό για κάτι ! Η ρίζα μου είχε φτάσει στο αυτί , η τρίχα στο πόδι σαν του Καραγκούνη και το φρύδι σαν του Καραμανλή του πρεσβύτερου , για τα νύχια δεν το συζητώ... Είχα περίπου 3 ώρες να σουλουπώσω το μαλλί και να πάω στο δερματολόγο για αποτρίχωση! Πήγα σφαίρα και αποφάσισα να γίνω από ξανθιά ...καστανή...Η πλάκα είναι ότι μόλις τελείωσε το ρεκτιφιέ γυρνά ο καλλιτέχνης και μου λέει : " Είμαστε τελείως τρελοί...πάνω που είχαμε φέρει το ξανθό εκεί που θέλαμε..." .

Στην επιστροφή βρίσκω τον καλό μου στο σπίτι με τα νεύρα κρόσσια ...η μανούλα μου του είχε κάνει τα νεύρα ΤΣΑΤΆΛΙΑΑΑΑ....Ένα βήμα πριν βγάλει καπνούς από τα αυτιά...καθώς άφηνε την μικρή να κάνει ότι θέλει οπότε το τερατάκι μου  είχε ξεσαλώσει ...μετά τις συστάσεις αφού ξαναγνωριστήκαμε μετά απο τόση τρίχα που είχε φύγει από πάνω μου, ανέλαβα πάλι τα καθήκοντα μου.... άντε βρε !!  ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!
 
ΥΓ .
Το βράδυ υπόσχομαι να βάλω την συνταγή για τα μελομακάρονα με μανταρίνι , περγαμόντο και παπαρουνόσπορο που έκαναν απόλυτη θραύση....ΧΧΧΧ
 
 ΥΓ.
Να καταγγείλω όλες εκείνες τις μουλάρες μάνες που στέλνουν τα παιδιά τους άρρωστα στον παιδικό και κολλάνε και τα υπόλοιπα ...ε! ψιτ! μάνταμ! ο παιδικός δεν είναι πάρκινγκ μάνταμ...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου